buzzfeed Press
27 Customers Who Got Caught Lying In Online Reviews
Images
I'm a Senior Staff Writer who writes a wide range of topics, spanning from people's real-life drama to pop culture to funny things I find on the internet. Review says: "Asked for a tiny stain between my teeth to be cleaned. Dr. [Name] drilled it and made the filling so big that the bottom of my tooth broke although his father had told him in front of me to keep it small to avoid the bottom of the tooth from breaking. The receptionist who takes care of payments messed up, claiming that the filling the orthodontist broke was not broken in June but in April which was wrong. She held me hostage for 15 minutes insisting that she was right. She would not correct her mistake. And acted like a pitbull. I went back to the office twice to get a copy of my records which she would not give me. She said she could only email them to me but never did. Then Dr. [Name] sent me a letter saying I could no longer be his patient, which of course, I did not want to be either. Dr. [Name] is the teacher but his son won't listen. Family dentistry does not work." Reply says: "Looking back on our records, the last time Dr. [Name] saw you was in 2017 before you started your orthodontic treatment. During the course of your ortho treatment Dr. [Name] treated you for a filling on a separate tooth, as a courtesy to YOUR orthodontist and did not charge you. Again, this was on a separate tooth from the one that Dr. Adam had placed in October of 2017. After that visit, we saw you three more times and did not charge you for those treatment/office visits. The information given to you at the front desk regarding the dates was from your orthodontist's office. The last time we saw you as a patient was in 2019. After every appointment, it was documented that you were pleased with the outcome so I do apologize if you feel differently now. Every effort has been made to give you the highest quality of care and professionalism." Review says: "My granite has 15 chips around the sink. There are other chips on the countertops. My granite looks splotchy. Not shiny and smooth. When I saw the granite at the warehouse they showed me the back of the granite the way it was hanging." Reply says: "We have reviewed our files and you never purchased granite from us. We have never sent out a countertop with a problem such as you suggest. No company would show someone the back of the granite, as it is unfurnished and looks nothing like the front. And to 'hang' granite, you would need an overhead crane, which we do not have. If you actually did purchase granite from a local fabricator, you should find your receipt and contact the company for repair. We have notified Google that your review is fake and hope that in the future you do not make false claims against businesses, as it is punishable by law." Review says: "Worst behavior with staff. The owners are too 'RUDE' just as the lounge name itself. Bad words are used to get work done. Worst experience ever. Talking about the menu, it is not up to the mark. No problem with the chef, but the food they served to the guest tasted prior by their own staff." Reply says: "We are glad you brought this up here. At [business name] we continuously strive to provide the best service and quality food, and thereby deliver 100% customer satisfaction. In your case, you were trying to flee the place without paying the bill. We have CCTV footage of the same. When caught, you got offended and the situation heated up. Our staff tried to stay calm and patiently handle the issue." Review says: "Don't try to get a rush appointment here. They will never fit your pet in, unless you are willing to pay the 'emergency fee' of $150, even if your pet is a patient. Very disappointing." Reply says: "We are very sorry that you are disappointed with your recent transaction with our office. We do feel it is important to clarify the situation. You had a no-charge appointment that afternoon to determine how well the ear medication was working. You did not appear for your appointment but called about 30 minutes later, near closing time, to be fit in. You stated during the conversation that your pet's ears seemed better to you. Unfortunately, at that time our doctor was fully booked with appointments. Since your pet was not in any distress, we offered you an appointment the following day, which you declined. We then offered to stay past closing time for an urgent care appointment which carries a fee of $89. "We often fit in patients the same day and only charge an urgent care fee when we do not have an opening available. We accommodate true emergency visits every day, but also have to respect the time of our clients who have regularly scheduled appointments. "Again, we are sorry to have disappointed you. We would be happy to address your concerns directly if you call the office and ask to speak with our Practice Manager." Review says: "I love the food here but not tonight. I've had awesome asparagus until tonight. It was out-of-date asparagus. Told the manager and he argued with me. Who does that?" Reply says: "Our asparagus is brought in fresh daily — you know the food was excellent. You wrote this because you were caught walking your tab (literally snuck out the back door) without paying your bill or your server. Review says: "Visited here with friends after looking on TripAdvisor, what a disappointment! The food was far too spicy, so much so that the actual flavors could not be tasted! We complained to the management who didn't seem to care about our views. I certainly won't be eating here again! There are so many great restaurants in Groningen, don't even risk eating here!" Reply says: "Our view on the visit to our restaurant by [reviewer's name] and his friends. The customer was having dinner at our restaurant with two male friends. They started off the evening by making sexually tinted and female unfriendly 'jokes' to our staff members. A mix of spicy and non-spicy food was ordered to request and served, with the definitely non-spicy dish served to [reviewer's name]. His friends decided to play a trick on him and put fresh chili peppers served with another dish all over his dish, hence what was served non-spicy changed to very spicy. [Reviewer's name] decides to blame us for it! Furthermore, the men misbehaved in our restaurant by locking up one of the men in our restrooms. We totally agree that he won't come to our restaurant again. The rare negative reviews we get are normally taken very seriously and we always try to learn from the occasional mistakes we make, but in this case, we should receive apologies from [reviewer's name] instead of being bashed unjustified on social media." Review says: "No service. Went with my family, there were seven of us, I understand working in the business myself. It's hard when you are busy...they told us it'd be a 20-minute wait for our food. It took over an hour! We had places to be and were late because of this horrible service...do not recommend. They were not apologetic either. We got hotdogs, grilled cheese, and fish and chips, by no means difficult food to prepare." Reply says: "We always appreciate reviews from customers here at [restaurant name]. They always improve our business. When we occasionally receive a poor rating we immediately investigate to as where things went wrong. We'd like to provide the following in our defense: When you arrived with a group of seven, our restaurant was jam-packed. Easter weekend is one of our busiest weekends of the year. You were advised that our buffet was available if you wanted to eat right away. Otherwise, there would be a wait time of approximately 20 to 25 minutes. You mentioned that you ordered hot dogs, grilled cheese, fish and chips. Nowhere did you mention that you also ordered a personal pizza. Our pizzas are made to order. We agree that you had a wait time (outside of our normal standards) for your meals. However, we have confirmed that delivery to your table was made in under just 40 minutes from the time you placed the order. You also indicate that we were not apologetic about your wait time. In fact, as you will note on the copy of your ticket and receipt. You were not charged for any of your beverages as an apology. This was also stated at the cash register when your group checked out. To say that we provided no service in our opinion is just not the case. We did everything we felt necessary to try to satisfy your situation. We also note that not everyone in your group was unhappy, because someone left your server with a very generous tip at the table. Again, we apologize that you were not happy with your visit to our restaurant. We will continue to make improvements where we can to provide the best possible dining experience." Review says: "I do not recommend this seller for any plant they sell because they do not stand behind their product. Buyer beware." Reply says: "Hey [name]. We're a little confused. In your conversation with us today, you mentioned that this plant looks great. It seems as though you have left us a one-star review for this item because another one of your plants died after 13 days in your car. Sorry to hear the other plant died after 13 days in your car. however, our claim periods of 24 hours and 13 days is well outside of our claim period. Next time, please file a claim within 24 hours and we are happy to assist you! It is disheartening to see that you left one-star reviews for plans that you told us look great because another plant died after 13 days in your car. Have a great night!" Review says: "Couple of my friends went here to shoot a couple of pictures of some shoes for work. We ordered some food and when we got the shoes in the lady there went real mean telling us we can't shoot or do any commercial work there. Which we can understand if they were nice about it. Since we couldn't shoot we decided to just eat some food and spend time. We finished pretty quick so we could leave and get to work somewhere else, but as soon as the bill was paid they were asking us to leave. Every two minutes of the 10 minutes we spent there after paying the bill they kept pushing us to leave. Wouldn't recommend." Reply says: "We do not allow commercial shoot on our property This was informed to you as soon as you walked in. We are a fine dining restaurant. You occupied a prime table for nearly 3.5 hours having three cups of coffee between six people for a bill amount of Rs:347. We are not a coffee shop and we had a booking for that table. In spite of being informed many times, your group continued to linger at the table prompting us to remind you repeatedly." Review says: "Tried to order a birthday cake for my daughter and was flat out told they could not get to it even with several days advance notice. I have been faithful to this company since the first day they opened, but would not buy another thing from them, nor recommend them to anyone." Reply says: "Hello [name], thank you for your review. You just called about 30 minutes ago, if I'm not mistaken, and asked the owner for a cake tomorrow (not advanced notice). We were more than happy to get you a traditional cake, but you were wanting a custom-designed cake. I am completely booked on any custom cakes. I try my absolute hardest to squeeze in as many last-minute orders as I possibly can, but I have a limit and there are people who order weeks and months in advance." Review says: "Mediocre. Owners and staff are unknowledgeable." Reply says: "Hi [customer's name]. We do not have a record of you as a client and so we have no idea who you are and why you would leave such a negative review. We did notice that you left negative reviews for several dog daycare providers. All of them at about 3 a.m. on 9/12/18. Please do not hesitate to reach out directly if Town Dog has fallen short of your service expectations. However, if this is a fake profile giving fake reviews, it is our hope that Google will take action." Review says: "Terrible customer service. Save yourself some time and don't come here. Owner is a jerk and so are the employees." Reply says: "Thanks for taking the time to leave us a one-star review today because we wouldn't let you plug in and charge your segway while you were down the street eating lunch at Chipotle. It really has nothing to do with customer service as I am sure you really know...by the way, why wouldn't they let you charge it there?" Review says: "The service here is absolutely terrible. The food trucks are good liquor and beer is insanely overpriced and the bartender was rude. Was excited about this new opportunity for night entertainment that was near my home but became very quickly disappointed quickly. I will not be returning anytime." Reply says: "Let's go through what actually happened here. 1) You didn't bring your ID to the bar and we were refused service. 2) Someone else tried to come and buy a drink foryo which was also refused. 3) You went home and brought five IDs and threw them on the bar for the bartender to pick up. Two of those were valid Texas driver's licenses which, aside from being a not insignificant red flag for the bartender, is illegal. You were refused service again both for showing two valid forms of the same ID card and for being impressively rude. 4) After you left you called the par impersonating a TABC office for no other reason than to be petty and try to scare the bartender. We're all having a good laugh about it. In short, we're sorry that you didn't have a good experience, but your bad experience was entirely of your own making." Review says: "This item was shipped in a plastic bag not 1/2 inch larger than the tights themselves. Nothing protecting the hose and when the packaging was opened at the top, it snagged the hose. When contact was made, the seller said it was not her fault. Awful packaging, not one indication to pen with are as even worse customer service." Reply says: "You wrote to us (very aggressively) and said you ripped the item when opening the package with a letter opener. We don't have control on how you choose to open your packages. Hopefully, you are a little more careful in the future. This item was gift-wrapped in tissue paper, taped shut, and mailed in a plastic mailing bag. Very standard to all packages I send or have ever received." Review says: "The guy was a jerk over the phone." Reply says: "We are sorry you felt you had a bad experience, however, it is impossible for us to guarantee what we will pay you for your comic collection over the phone. We have to actually see the books to determine their value based on condition. The person who you were speaking to, however, was not being rude, had you actually listened to what he was saying instead of interrupting him then deciding cussing him out was the way to go, he was trying to tell you w which books to look for in your collection to see if there was NY way it was actually driving worth 150 miles to sell." Review says: "The things I sold them were barely used and I got paid a good amount of money for them (around $40 each)...they offered me $3 for a barely used Minnie Mouse walker and told me that it's because they take 40 percent off of original prices...also, I was told that they could not take my changing table because they did not have enough space (which was clearly a lie). I will NEVER be back here again!" Reply says: "Thank you so much for your comments. After reviewing your buy, we paid you $9.60 for the walker that we priced at $23.99 *so your payout was 40% of what we sell it for) and if you say you bought it new for $40, we are actually selling it for 60% of what you paid new, which is extremely high in the resale world, so the buys gave you an increased payout. We do have a lot of equipment right now so taking a changing table is a bit tough until our back corner is clear. We need to keep a safe area for customers to maneuver around, especially if they have a stroller." Review says: "Left a lot of dirt behind on hard surfaces, both in the bathroom and the kitchen areas. Broke the shower faucet and refused to pay for repairs in full. Suspect customer service skills. Do not recommend, will not use again." Reply says: "First, you contacted our company to perform a Make-Ready clean on your home, as you are preparing to sell it. Make-Ready cleans are performed on vacant homes directly prior to being sold, while your home was occupied and filled with furniture and personal belongings. I apologize if I did not make that more clear during your scheduling. "You paid for four hours of service from two cleaners and we spent those four hours cleaning parts of the home that are directly related to Make-Ready cleaning. That means blinds, windowsills, interior and exterior of ovens and bathroom fixtures, etc. Things that may be currently hidden behind furniture. Anything not considered 'part of the home' for the purposes of being sold was left until after the permanent fixtures were cleaned. This is why furniture surfaces and counter space behind personal appliances was gone over last. I explained this to your wife as we cleaned. "To speak of the broken faucet, yes, a faucet was broken but it was NOT our fault. The faucet was old and brittle and snapped when one of our employees tried to turn it on to clean the shower. I offered to have it replaced and offered to split 50/50 the cost of replacing it, which I found more than reasonable. "Since you needed the faucet replaced as quickly as possible as real estate photographers were coming the next day. I was able to get a maintenance technician with the replacement part out of your home within three hours of it being broken, and being a personal friend of mine, he gave us the part at cost and was undercharged for labor. I personally invite you to contact any local maintenance company and ask them for a quote to fix the faucet the same day, and if you can find someone who can do it cheaper, I will gladly pay you the difference. I am confident you will not. "As a final point, I am sorry you were not satisfied with the service performed. I've always said that if our customers are not happy. I don't want their money, and this situation is no different. You may call our office at any time and we will issue a refund, minus the cost of the faucet." Review says: "Unfortunately, I can't say if the food here is good or not. If a restaurant/smoked meat house that closes by 7 p.m. most days and 5 p.m. on Sundays can't at least be friendly about the fact they keep short hours, that's too bad. The first time I rush there and get there at 4:58 on Sunday, I was told they were closed! But the front door wasn't locked yet. It just seems like they were uninterested in serving me. I left with an ugly feeling in my mouth. So although I have not actually tried any food here, the only flavor left in my mouth after my first visit was very ugly." Reply says: "Unfortunately I can't post a picture, but I just checked my security camera and you walked in the door at 5:08, 8 minutes after we closed. Sorry we were not friendly enough for you, but it's Super Bowl Sunday and we just had d crazy busy day and wanted to go watch the game with our friends and family. Maybe check our hours on Google next time since you're clearly capable of googling us." Review says: "Ordered a waffle to find a fingernail and a hair on my food, absolutely shocking customer service as I was told I would have to wait another hour to get a fresh one. I asked for a refund but never received one wouldn’t send my worst enemy here" Response from the owner: "Our restaurant is not open yet so this is impossible. We open May 12th just incase anyone thinks this is remotely true." Review says: "It's been a year and I still regret sending my daughter to this non-nurturing and non-supportive school. My daughter who was just 3 years old used to be punished, shouted at by her class teacher...which definitely traumatized her little heart She still gets worked up when I mention about her class teacher. Unfortunately, the school were least bothered to take any action when this was brought up to them and I was told, they have a long waiting list and if we are not happy they can find another school for my daughter. So rather than providing a healthy nurturing environment for a child to grow and blossom, this school just seems to be very militarian (which definitely is the worst thing for such tender minds). Reply says: "We are puzzled by your negative review as you left the school with lots of praise and positivity highlighted in the email below which you sent in May 2021: Hope you are well. We are relocating to [location] due to some unavoidable circumstances and hence we won't be able to continue [child's name] at [school's name]. It's been a wonderful school and I hate for [child's name] to leave it. The team at [school's name] have been so very supportive and excellent and I am going to miss it. I am very very happy with the education, creatively, and support [child's name] has received.'" Review says: "The soggy, low-grade food took a long time and then gave me food poisoning." Just to clarify, you called us claiming to be the customer (and used some rather vulgar language) and your food has not been delivered by door dash. Upon inquiring with door dash, you sent someone else (not the registered driver, which turned out to be you according to door dash) to pick up the food. It turned out you are a door dash employee who is letting someone else use your account and make deliveries. How could you get food positioning if you were supposed to deliver food to the customer? Please do not write negative and untruthful reviews as we work hard for our customers satisfaction. Review says: "Very disappointed, had cup of coffee, asked the girl to top up, when it was three fourth cup. She doubled the price. Payed USD4. I was staying there for 3 days, eating there for 3 days BF, Lunch and dinner. She could’ve told me top up is extra before top up. Very disappointed about this place. I liked the hostel. But restaurant not much." Let’s review the facts. You checked in last night at 6:22pm. You did not dine with us. You were here a total of 14 hours. This morning you sat for an hour and had 4 coffees and no breakfast (we offer free refills with purchase of breakfast which is clearly stated on the menu). This can also be verified by camera and copy of your bill. You also didn’t tip. You were charged for 2 coffees instead of 4, because the waitress was being nice.You then proceeded to tell my manager your favorite thing to do is post bad reviews of small businesses which is apparent since a quick look at your profile shows every review you give is 1 star. Please, get a life. One that isn’t revolved around leaving false reviews for hardworking people. Review: "Avoid this horrible place. Served the wrong plate, insisted we pay 85% because we touched the plate!!!" Response from the owner: "Sorry for the experience. The truth is that u noticed the waitress you got a wrong plate when you almost finished it and we just charge you 50% price of the plate. You also refused we bring you the right plate. We have the video record and the receipt." Review says: "Worst barber ever. I brought my kids to this barber to give them one last try, terrible cutting hair and very unprofessional. And the owners are rude.Don't take your kids to this barber." Response says: "I'm guessing you are the parent that crowded the barber and kept getting in the way, kept pushing your son's hair around while the barber was trying to cut it? When the barber asked you "if you'd like to do the haircut", you acted surprised and the barber explained to you that you were in the way and he'd show you the haircut and would ask if you wanted something different after he was done. You got mad and took the cape off your son and said you "got this". The barber did not charge you for the partial haircut and you threatened to "report him". You then asked who the manager was and I responded the 3 of us and pointed to the other 2 owners. You did not make any complaint to us, nor were we rude to you. I seriously doubt you would appreciate someone hovering over your shoulder, getting in your way and interfering with you trying to do your job. Hopefully, you will be more respectful to the next barber you go to. Your son was wonderfully behaved and he is very welcome back in our shop, if you stay in the car." Review: "Horribly unprofessional staff, no uniforms, not family friendly, poor care for the animals, and lack of passion for the animals. Go anywhere else." Response from the owner (10 months ago): "Hello [name], I'm sorry you felt that way. We take great pride in our facility and love our dogs! We do good things in our community! Every staff member at our facility had a dog warden shirt on, if they did not, they were volunteers trying to help out. If you'd like to talk more about what really happened, like YOU accidentally letting your foster dog loose in our parking lot, not helping get him back to safety, us running around in the pouring rain to make sure he was safe, then saying the dog was untrainable and leaving him at our facility, I'd be happy to talk about it. I can also send you the video and audio if you'd like, In case you forgot what really happened. Review says: "Wouldn't advise it, overpriced and rude staff." Response from the owner: "Apologies if you had a bad experience yesterday, it wasn't helped by your partners situation with the Police." Review says: "Let’s just start off by saying that I have never left a bad review. Terrible experience for first time clients. They have insane rules about when you have to come in, who you can and cannot see, and they will not refund your deposit even when THEY call an hour before your appointment to cancel. So basically, you have to take a day off of work to get in, and then don’t be surprised if they call you to cancel. Ridiculous processes and even more ridiculous service. Don’t even bother. It’s not worth your time or energy." Response from the owner : "Good Afternoon [redacted] I sincerely apologize that your appointment with our stylist was forced to be cancelled today. To my understanding you were also made aware over the phone that the stylists grandfather was passing this morning. And with that being said we also offered an option to reschedule and you refused. Which in turn your deposit WAS REFUNDED. & we informed you that your deposit was being refunded. We are sorry that the stylists ill grandfather has decided to pass on the day of your appointment, but we would strongly refuse someone distraught working on your hair for the first time. We hope that you could be more understanding of the situation, And how the loss of a family memeber can affect someone emotionally."
Comments
You must be logged in to comment.